Сезон 1, серия 3: Michi and Marie Claire meet again at the Urquiza ranch, during the deceased patriarch's memorial. Michi thinks he has the upper hand with Camila when Marie Claire makes a grand entrance. A frustrated Fede continues to wait for Leticia to finally make his appointment as Urqui’s CEO.