The Ransom of Cynthia/Turtle Recall
시즌 4, 에피소드 13: Angelica schemes to get candy from the babies by pretending that her doll Cynthia had been 'kidlapped'. The babies run amok in a department store, trying to return a turtle to it's 'daddy' in another part of the store.