The Razor's Edge
S1, E4: Daniel has been given a new challenge: create an 18th century North Carolina style rifle for a professional shooter. Due to the need for extreme accuracy. Daniel will test the gun by splitting a ball on an axe head. Will Daniel's reputation remain on track, or will the rifle miss the mark?