The Real Acceptance
시즌 2, 에피소드 10: After Kenny and Brett officially become a couple, Kenny starts to think of plan on how he should break the news to his parents. Meanwhile, Jimmy surprises everyone when he scores a high SAT score, forcing Eileen to hold up her end of a deal and take Jimmy car shopping.