The Real Halloween
S2, E3: When Halloween arrives, Kenny plans to go to Boystown to watch the festive costume parade. In an effort to prevent Kenny from attending, Eileen agrees to let him throw his own Halloween party at home, and her tolerance is tested when Kenny recruits Stuart and his gay friends to join the big party. Meanwhile, Jimmy and Shannon plan to pull off an epic Halloween prank.