The Real Man
S1, E6: When Pat plans a camping trip to enjoy some father-and-son bonding time with Jimmy, Kenny joins them to prove that even though he's gay he can still be manly. Meanwhile, after Eileen discovers Shannon has been skipping her classes and refuses confirmation, she invites Father Phil over to help answer Shannon's challenging questions about Catholicism.