The Real McCoy
시즌 5, 에피소드 29: While under hypnosis, Dylan recalls a past life as a gunslinger in the Wild West and concludes that Kelly is his soul mate. Brandon seeks re-election and is virtually unopposed. Jesse is offered a teaching job at the Yale School of Law.