The Real Secrets
S2, E16: VP Murray is nervous to tell Pat about his plans to ask Eileen to marry him. Meanwhile, Eileen and Kenny realize how far they've come when they help Allison deal with her close-minded parents. Shannon and Jimmy discover a pregnancy test and prepare for life with another sibling.