The Real Sin
S2, E9: Eileen and Pat's divorce papers come through, and Eileen realizes she is free to be with VP Murray, but their attempts are plagued with obstacles that make Eileen doubt her desires. Kenny tries to impress Brett by being a bad boy, and gets a tattoo.