The Reaping
시즌 2, 에피소드 13: Ryan tracks down the location of the Korban compound with hopes to infiltrate the cult and capture Joe Carroll, but all doesn't go exactly as planned. Meanwhile, Claire asks Carrie to deliver a message to Joe, and Weston makes a decision that will change the course of his life forever.