The Reckoning
S1, E4: In the aftermath of the trial, Faye finds herself and her network on the defensive with a growing number of enemies and critics. After four years of living a new life, April and Mandy are caught by police and April faces a trial of her own. A newspaper article documenting the Underground leads to what could be Faye’s biggest conflict yet.