The Red Dahlia #1
S2, E1: A young woman's body is found by the Thames, horribly mutilated and drained of blood. It's exactly like the famously unsolved Black Dahlia murder that happened in Los Angeles-in 1947. When Anna's senior officer, DCI Morgan, falls ill, Langton steps in.