The Red File, Pt. 1
S2, E17: Julie Grey decides once and for all that J.R. is only using her and is determined to repay him by spilling his secrets to Cliff Barnes. Cliff goes to Julie's apartment, and when he finds her gone, he doesn't understand until a few hours later when J.R. helps frame him for her murder.