The Red Ranger and the Mage
Сезон 1, серия 1: Yihdra is the brilliant child of a disgraced court mage, who seeks to redeem her family's reputation and use sorcery for good. But when she meets an adventurer who transforms into an all-red suit wielding otherworldly weapons, it could be the first step in achieving her dream... or it could drive her crazy!