The Red Winds of Mars
S1, E2: The capital of Mars, Great Syrtis. It is a deserted planet with nothing but the blowing of the red winds. Tetsuro is attacked by Geronimo, who has long dreamt of boarding the 999, and has his pass stolen by him. Ultimately, he draws his gun on his lover, Fleme.