The Redemption
시즌 1, 에피소드 2: The Undertaker's greatest fear was realized in his disappointing match against Roman Reigns, fueling him to seek a more suitable conclusion to his career through a return to the ring and redemption at WrestleMania 34 in a match vs. John Cena.