The Reject Room
S2, E16: True is stunned to find some of her designs in Mad Style’s Reject Room of bad ideas, and takes out her anger on Max. True, Lulu, and Ryan help Amanda get revenge on an artist ex-boyfriend by inadvertently destroying his exhibit.