The Reluctant Witness
Сезон 2, серия 25: Bat Masterson tries a poker bluff in an effort to save Ellie Winters from a murder charge. The "reluctant witness" on whom Ellie has been depending to save her, fails to show up. Bat enlists Wyatt Earp to handle her case.