The Rent Check
S8, E2: In May of 2013, 36-year-old Army veteran Maribel Ramos disappears from her Orange, California, apartment without a trace. Suspecting foul play, investigators devise a unique surveillance strategy to track her down and uncover some disturbing evidence.