S1, E6: At this point everything is hanging by a thread. Peter and Nina are struggling to keep the restaurant afloat. Maggan is sick of how the staff at the restaurant are treated and puts up a fight for their rights. Gustaf gets released from jail and is starting to learn more about Suzanne’s painful secret. Calle finally gets his moment to shine in the kitchen, but is he really up for the challenge?