The Resident Patient
S2, E4: In return for three quarters of all his fees Dr Trevelyan is given a practice in London's West End and a resident patient. All seems well until the patient is left terrified by a number of strange occurrences relating to his criminal past life. With all his powers of detection, it seems even Sherlock Holmes is powerless to help him!