The Return
시즌 1, 에피소드 2: Mr Peter Löwander returns from military service in Europe accompanied by a Jewish girl named Suzanne Goldstein. Peter´s mother and the family´s “matriarch” Helga quietly resents her son´s new friend and ponders on what to do. Calle and Nina meet again. Will they be able to bring back the same intense feelings they experienced when they first met?