The reunion at camp and more!
S1, E1: The Cry Babies Magic Tears have grown up and meet again in the Talent Campus as BFF's. While they are discovering all the corners of the Campus, they see a Jellie looking for help that opens a portal. Where will this portal take them? Join your best friends, the BFF's and find out!