The Reunion: Part 1
Сезон 6, серия 13: The cast of Love & Hip Hop reunites after Season 6. Rah Ali has issues with Yandy while MariahLynn and Cardi B take aim at BBOD. Tara questions Amina's marriage to Peter and Amina drops a bomb that nobody was expecting.