The Reunion: Part 2
Сезон 5, серия 17: The drama continues between Jhonni and Diamond, while Peter is smack in the middle of his ongoing love triangle. Yandy handles Remy once and for all and a farewell becomes final, when Erica Mena reflects on her time on Love & Hip Hop.