The Reunion: Part 2
S6, E14: The cast reacts to Amina's bomb drop. Yandy battles it out with Samantha and Kim while Cardi B takes aim at an unexpected target. DJ Self has nowhere to hide when Cardi, Yorma and Rose compare receipts. Plus, Remy Ma rocks the mic.