The Review
시즌 1, 에피소드 2: Ignoring the cautionary portents of a negative review, Vince ramps up his already-excessive spending by leasing a new Rolls-Royce. Ari urges Vince to get a 'real' manager, causing a wounded Eric to do some soul-searching. Meanwhile, Drama skips a 'Vagina Monologues' rehearsal (go figure) to join Vince and the entourage at a wild party hosted by a sexy actress.