The Riddle of the Lynx
S6, E1: A pregnant Yorkie keeps Dr. Oakley up all night with an emergency C-section, but once the puppies are out, Dr. Oakley’s work is just getting started. A lynx has some valuable data. A mustang suffers from a hoof abscess, but this horse might just bring Dr. Oakley to her knees. Ferrets cause Dr. Oakley to get all up in their business and a bald eagle is in danger of developing bumble foot.