The riddler's false notion
T1, E32: Robin has been captured by 'The Riddler', leaving Batman fearing his own reaction. Therefore he asks Commissioner Gordon to accompany him to the Bat-cave to witness his interrogation of Pauline, The Riddler's moll. All clues eventually lead back to the priceless silent film collection of Mr. Van Jones, to which The Riddler is about to add his own silent masterpiece.