The Right Direction
시즌 3, 에피소드 6: Tommy and Ghost reunite to take out their most dangerous foe, enlisting Tasha in an elaborate plan to escape detection by Angela and the rest of her law enforcement team. While Tommy soldiers forward, facing the consequences of his mistakes, Ghost loses control at a crucial moment. Meanwhile, a threat no one could have anticipated surfaces, changing everyone’s relationships forever.