The Ring
S6, E8: Xena (Lucy Lawless) must battle Grindl, a monster she created when she was an evil warrior, in order to recover a dangerous enchanted ring. With Renee O'Connor, Glen Levy, Luanne Gordon, Brittney Powell and Renato Bartolomei.