The Road Not Taken
S1, E4: Eseni considers quitting after an unexpected visit from her boyfriend, Darnell. But after a conversation with Francesca, Eseni decides to stay, angering Darnell. Christie confides to Stacey that she has made a decision while Claire hopes to find her calling at the next convent in rural Kentucky.