The Road to Bordeaux
S1, E5: Father and daughter are finally reunited after five long years, so Angeline isn’t ready to be separated from Belgrieve just yet when a job comes in for him. She and her friends thus decide to tag along to Bordeaux, where an unexpected problem awaits.