The Road to Natesville
S4, E14: “Groce-letes” from around the world descend on Natesville for the International Grocery Games, where competitors battle for supremacy in the aisles of Howdy’s. But, when the American delegation is embroiled in a shocking performance-enhancing drug scandal, the Howdy’s team, along with Burt and Virginia, must pick up the torch for the Stars & Stripes.