The Rocker in the Rinse Cycle
S5, E19: When the body of a rich adventure-seeker is found in a hotel laundry machine, Booth and Brennan are led to the last place he was seen: a Rock ‘n Roll Fantasy Camp. While Brennan and Booth lead the investigation outside the lab, Hodgins, Angela and intern Arastoo (guest star Pej Vahdat) use a fragment of prehistoric wooly mammoth tusk - found with the remains - and Angela’s knowledge of the music industry to connect the evidence to potential suspects. Meanwhile, Cam looks for doctors for her daughter Michelle.