The Roger and Me
S3, E12: While Murtaugh and Cole investigate the murder of an underground MMA fighter, Murtaugh realizes his fighting moves aren’t as sharp as they once were. Meanwhile, Trish is unfulfilled by her practice and considers running for a public office. Also, Cole and Erica try to keep things casual and uncomplicated, but their plan backfires when Maya reacts to her family changes in a negative way.