The Roles Reverse
Сезон 1, серия 10: Loren & Alexei have had a rocky trip in Israel, but will they make it down the aisle? Russ & Paola make a life-changing decision. Danielle finally takes action against Mohamed. Kyle & Noon leave everything. Mel & Devar look forward to new beginnings.