The Rollin' Fuxxxing Cinderella
S1, E1: Shin Jae-rim, living with her stepmother and stepsisters after the death of her father, dreams of being the main character in her favorite fairy tale: Cinderella. But when she interviews for a job at an elite club, it's anything but a fairy tale.