The Rollin' Fxxxing Cupid
S1, E3: Jae-rim and Cha-min each spend a sleepless night thinking about each other. Jae-rim is hired as CHUNGDAM HEAVEN's manager. A film producer walks into her life, and Jae-rim petitions for his club membership. Has her luck finally turned?