The Rough Magic
Сезон 1, серия 4: Old school magician, Lawrence Pross, is in the midst of his grand finale when tragedy strikes and his unlucky volunteer is fatally trapped in his medieval iron maiden. Accused of involuntary manslaughter, Lawrence is reduced to performing cheap tricks to passing tourists.