The Russian Flu
S1, E5: A flu epidemic in Cicely spoils Joel's (Rob Morrow) romantic reunion with his visiting fiancee, Elaine (Jessica Lundy), who is befriended by Maggie (Janine Turner). With Elaine Miles.