The Sacrifice and the Night of the Ritual
S1, E1: Sariphi arrives in the kingdom of beasts as the 99th human sacrifice to its monstrous king. But this surprisingly upbeat girl isn't what anyone expected. What will come of her brief days with the king before he's scheduled to devour her?