The Salvation of Gentiles in Galatians
S1, E4: Continue your study of Paul’s epistles with a detailed look at his letter to the Galatians. In it, he offers a scathing rebuke to a congregation he believes has backslid after his departure. Find out why he believed it was so important to establish faith in Jesus as the one and only quality that gets you into heaven.