Pinkalicious & Peterrific The Sand Palace/Zoo Day
S1, E5: The Sand Place- There's a sand castle competition and Pinkalicious can't wait to build her very own sand palace./ Zoo Day- Pinkalicious and her family head to the Pinkville Zoo for a teddy bear picnic.