The Savage Time, Pt. 1
S1, E24: When the Justice League returns from a mission in space, the superheroes find that the world has changed and that it is now ruled by a ruthless, repressive dictator named Vandal Savage. To restore life as they know it, the members of the Justice League must travel back in time and team with Sgt. Rock and The Blackhawks to refight World War II. Part 1 of 3.