The Scare Tactics/ Bad Boy Bobby Daniels
S1, E15: When Scratch ditches class to goof off with Geoff, he struggles to pass his Scare Test. Molly and Scratch try to reunite Patty with her old flame: The Bad Boy Bobby Daniels.