The Scarlet Letter
S2, E3: Sutton is put in a tough spot when Kat asks her to hire Adena to photograph an accessories shoot. Jane makes a pitch for a freelance article on healthcare and gains inspiration by following Ben, a cute and altruistic doctor, on his rounds.