The Script and the Sherpa
시즌 1, 에피소드 5: Vince's fling with a 'cruelty-free' vegan named Fiona--and her friendship with a laid-back L.A. 'sherpa'--brings unexpected karma to the entourage. Eric pushes a promising new script set in Queens; Drama fears the disruptive power of his friends' new relationships; and Turtle barters boots for booty.