The Seal Is Broken
S1, E13: Riggs and Murtaugh investigate a series of violent crimes with one thing in common – the victims are all members of the same church. While investigating the case, Riggs faces a moral dilemma of his own when the one-year anniversary of Miranda’s death sends him to a new low. Also, Trish and Roger disagree with RJ about his future.