The Secret Island - pt. 4
S1, E4: Aunt Harriet and Uncle Henry continue to try and stop the authorities from finding the children. Meanwhile, Thaddeus and Charlotte find themselves facing unexpected dangers as they attempt to survive on the desert island and agree to place their differences to one side so that they can work together.